22-09 WINST VOOR OPA HANS EN JOEL

door | 23 september 2024

Dit keer op zaterdag 2 wedstrijden voor onze Arnemuiden-toppertjes.

Zo speelde Arnemuiden 4 tegen Smash’76 3 uit Sint-Annaland. Dit keer waren het Merien, invaller Rik en Hans van der Kraan die in de basisopstelling stonden. Voor Merien en Rik een mooie ervaring om in de 3e klasse te spelen. De jonkies streden voor wat ze waard waren. Dit leverde helaas nog geen punten op vandaag, maar met deze inzet gaat dat zeker goed komen. Merien verloor van Job Moerland en Eldert Besseling in vier games en moest Damian Elenbaas na vijf games feliciteren. Ook Rik was on fire, maar moest na een zinderende wedstrijd Besseling na 12-10 in de vijfde game feliciteren. Het was dus ‘opa’ Hans die voor de punten moest zorgen en dat deed hij met verve. Zo versloeg hij Damian en Job in vijf games en was hij Besseling in vier games de baas. Ook de dubbel werd een vijfgamer, maar hierin gingen de felicitaties naar St-Annaland waardoor de uitslag een 7-3 nederlaag werd.

Ook Jeugd 1 speelde haar tweede wedstrijd, dit keer met Joël, Mats en Mara die hun competitiedebuut maakten tegen TTC Middelburg 5. Joël had een voortvarende start, kwam op 2-2 en speelde onbevangen een keurige wedstrijd, werd toch een beetje nerveus op het laatst en verloor nipt van Tobias Mats speelde in zijn eerste game ook voor de winst maar dat ging toch naar Job van Middelburg en die wist dat voort te zetten in 3-0 winst. Daarna was de beurt aan Mara die degelijk speelde maar tegen de sterke tegenstander dat niet tot winst wist te brengen. De dubbel was een spannende vijfgamer met Mats en Joël die elkaar goed konden aanvullen maar helaas de winst ging uiteindelijk toch naar Middelburg. Daarna wist Joël zijn wedstrijd wel overtuigend te winnen van Job. Daarna vielen alle punten naar de Middelburgse kant die toch wat sterker waren. Er was een goeie teamspirit bij onze kleine Arnemuidenaren en we kijken uit naar de volgende wedstrijd!